دانلود برنامه Camera FV-5 افزایش کیفیت دوربین

افزایش کیفیت و اضافه شدن امکانات کاربردی به دوربین در برنامه Camera FV-5 

 

Camera FV-5 یک دوربین حرفه ای می باشد که بوسیله آن می توانید تصاویر با کیفیتی تهیه نمایید. این برنامه گوشی شما را به یک دوربین عکاسی حرفه ای تبدیل می کند. با استفاده از برنامه Camera FV-5 و کنترل های دستی DSLR که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد، می توانید عکس های خام بسیار زیبا تهیه کرده و سپس عملیات دلخواه خود را روی آنها پیاده کنید. به طور حتم از نتایج بدست آمده متعجب خواهید شد! تنها محدودیت شما قوه خلاقیت شما است. تمامی پارامترهای عکاسی قابل تنظیم و همیشه در دستان شما هستند و شما را برای گرفتن عکس های حرفه ای یاری می کنند.

 

اضافه شدن حالت فلش های اضافه، بهبود کیفیت زوم، اضافه شدن پیش نمایش و برخی دیگر از تغییرات این نسخه می باشد.در این نسخه ارور doesn’t work به طور کامل برطرف شده است و دارندگان اندروید ۴٫۲ و بالاتر می توانند بدون مشکل از برنامه فوق استفاده نمایند.

 

تغییرات نسخه جدید (2.30) برنامه Camera FV-5 :

- طراحی جدید رابط کاربری
- طراحی جدید منو تنظیمات برای دسترسی آسان تر
- بهبود مشکلات جزئی



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:افزایش کیفیت و اضافه شدن امکانات کاربردی به دوربین در برنامه Camera FV-5 ,, | 16:51 | نويسنده : Admin |

دانلود برنامه Easy Subtitles Premium

دانلود رایگان برنامه Easy Subtitles Premium | ویرایش حرفه ای زیرنویس ها توسط گوشی - نسخه کرک شده

 

Easy Subtitles Premium یک برنامه ساده برای مدیریت و ویرایش زیرنویس ها توسط گوشی اندرویدی است. فیلم و سریال یکی از محبوب ترین بخش هایی از اینترنت هستند که آمار بیشترین دانلود را دارند. به همان اندازه نیز زیرنویس ها دارای آمار دانلود بالایی هستند. زیر نویس ها دارای فرمت و کدک های مختلفی هستند که ممکن است روی گوشی، رایانه و تلویزیون شما نمایش داده نشود. با یک برنامه ویرایشگر زیرنیوس می توانید کدک و فرمت ها را مطابق دستگاه خود به راحنی تغییر دهید.

با  دانلود برنامه Easy Subtitles Premium  می توانید بدون استفاده از رایانه شخصی، زیرنویس فیلم، آهنگ و سریال ها را باز کرده و شروع به ایجاد تغییرات در آنها نمایید. همچنین با دانلود برنامه Easy Subtitles Premium می توانید برای فیلم و سریال ها نیز خودتان شروع به ساخت زیرنویس جدید کنید. ساخت و حذف زیرنویس ها، مدیریت و زمان بندی دقیقه ها، رنگ بندی و انتخاب فونت ها و … از ویژگی های برنامه Easy Subtitles می باشد.

 

ویژگی های اصلی برنامه Easy Subtitles Premium :

- پشتیبانی کامل از فرمت های SubRip (.srt) and SubStation Alpha (.ssa/.ass)

- پشتیبانی از کاراکتر های مختلف

- بارگذاری فایل ها از طریق مموری گوشی

- قابلیت چسباندن دو زیرنویس به یکدگیر

- قابلیت جستجو متن در زیرنویس ها

 

تغییرات نسخه جدید ( 1.8.3 ) Easy Subtitles Premium:

- بهبود نمایش ویدئو در گوشی

- اضافه شدن تابع های جدید

- اضافه شدن قابلیت Undo/Redo



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:انردوید,بازی اندروید, نرم افزار اندروید, برنامه انروید,, | 16:46 | نويسنده : Admin |

دانلود برنامه کاهش مصرف باتری DU Battery Saver Pro丨Power Doctor v3.9.6.2 اندروید

نسخه فول و آنلاک شده برنامه

اگر باتری گوشی اندروبدی شما رمان کمی شارژ نگهداری می کند و در بسیاری از مواقع سریع خاموش می شود، دیگر لازم نیست نگران باشید! نرم افزار  DU Battery Saver PRO & Widgets  قادر است مصرف باتری تلفن همراه شما را به صورت چشمگیری کاهش دهد. برنامه برای بهینه سازی گوشی از سه سطح مختلف استفاه می کند. ۱- حالت عمومی: در این روش تمامی برنامه به صورت عادی اجرا می شوند. ۲- حالت آماده به کار: فقط از می توان تماس گرفت و پیامک ارسال کرد. ۳- حالت خواب: در این گزینه همه برنامه ها و فعالیت ها موقف می شود.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

– ویدجت اختصاصی

– تنظیم خاموشی صفحه نمایش

– استفاده از روش های عملی برای کاهش مصرف باتری

تغییرات نسخه جدید:

– اضافه شدن موتور جدید

– برطرف شدن مشکلات

– بهبود کارایی

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید..



ادامه مطلب

دانلود برنامه خواب به عنوان اندروید Sleep as Android FULL v20141210 build 956 اندروید

ساعت زنگدار همراه با قابلیت ضبط حرکات شما در خواب

Sleep as Android یک برنامه فوق العاده می باشد که تاکنون نظیر آن را مشاهده نکرده اید. این برنامه علاوه بر داشتن ساعت با زنگ هشدار می تواند چرخه کامل خواب شما را ضبط کند! هنگام صبح نیز شما را به آرامی از خواب بیدار می کند. از ویژگی های برنامه می توان به: ضبط کامل خواب به همراه نمودار، گزارش کمبود خواب یا خواب عمیق، آلارم های طبیعی از جمله صدای پرندگان و دریا پخش لالایی برای خواب بهتر و ضبط حرکات و صداهای شما در هنگام خواب مانند خروپف اشاره نمود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

تغییرات نسخه جدید:

– نسخه فول آنلاک

– اضافه شدن قابلیت های جدید به برنامه

– برطرف شدن مشکلات

– بهبود برنامه و رابط کاربری

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید..



ادامه مطلب

 

دانلود کیبورد هوشمند SwiftKey Keyboard + Emoji v5.1.2.75 اندروید – پشتیبانی از زبان پارسی

هوشمندترین و پرفروش ترین کیبورد گوگل پلی 

کیبورد SwiftKey Keyboard یک کیبورد هوشمند برای اندروید می باشد که با حدس سریع کلمات در تایپ سریع تر به شما کمک می کند. این کیبورد قابل نصب برروی گوشی و تبلت بوده و در بیش از ۵۸ کشور دنیا پرفروش ترین کیبورد می باشد. این کیبورد دارای تم های مختلف و زیبا می باشد و کلمات بعدی را پیش بینی می کند. از ویژگی های مهم این کیبورد پشتیبانی از ۶۱ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی می باشد.

ویژگی های برنامه:

تشخیص خودکار کلمات صحیح و بعدی

دارای طرح و رنگبندی بسیار زیبا

دارای تم های مختلف و متنوع

تایپ کردن با کشیدن انگشت برروی کلمات به صورت پشت سرهم

پشتیبانی از بسیاری از زبان ها از جمله زبان فارسی



ادامه مطلب

دانلود برنامه والپیپر های جذاب Premium Wallpapers HD Premium v2.5.15 اندروید

Premium Wallpapers HD Premium یکی از بزرگترین منبع های تصاویر با کیفیت و زیبا با موضع های مختلف است که می توانید با نصب آن به بیش از ۱۰ هزار تصویر مختلف دسترسی پیدا کنید. برنامه با دارا یودن دسته بندی های موضوعی مانند: ورزشی، حیوانات، ماشین، شهر، آثار تاریخی، مناطق طبیعی و … هر عکسی را که شما بخواهید را فراهم می کند. همچنین می توانید تصاویر با کیفیت خود را به اشتراک بگذارید تا مردم تمام جهان تصاویر شما را مشاهده کنند!

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- وجود تصاویر با کیفیت اچ دی

- سرعت بالای نرم افزار

- توانایی تغییر خودکار تصویر پس زمینه

- رابط کاربری شیک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:دانلود برنامه والپیپر های جذاب Premium Wallpapers HD Premium v2,5,15 , والژیر جدید, اندروید, | 14:14 | نويسنده : Admin |

 

Super Keyboard یک کیبورد زیبا و کاربردی برای گوشی یا تبلت اندرویدی شما می باشد! با استفاده از این کیبورد می توانید به راحتی متون مختلف خود را به زبان های زنده دنیا بنویسید از فونت های مختلف استفاده کنید و ظاعر ان را تغییر دهید! برای دانلود برنامه و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:ردی برای گوشی یا تبلت ا, کیبورد فوق العاده ی Super Keyboard Pro v1,5,6,hknv,dn ;ni, | 13:33 | نويسنده : Admin |

پروین بهمنی

پروین بهمنی بانوی موسیقیدان ایرانی و جزو ۳۶ موسیقیدان مقامی ایران در حالی در بیمارستان سجاد تهران تحت مداوا قرار دارد که مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه هنرمندان پیشکسوت و معاون هنری وزیر فرهنگ از وی عیادت کرده‌اند.

موسیقی ایرانیان به نقل از میراث فرهنگی نوشت : پروین بهمنی تنها بانوی پژوهشگر موسیقی بومی و پیشکسوت موسیقی قشقایی که به بیماری سرطان مبتلا است چندی است به بیمارستان سجاد تهران آمده  و تحت مداوا قرار دارد.

وی که در سال ۲۸ در ایل قشقایی به دنیا آمد، کودکی‌اش رد ایل گذشت و پس از تحصیلات متوسطه وارد تربیت معلم عشایری شیراز شد و سال ها به عنوان آموزگار در مناطق مختلف عشایری استان فارس خدمت کرد.

پدر پروین، غلامرضا بهمنی از موسیقدانان ایل بود. پروین خود می گوید: «از زمانی که دایه ام، لالایی ها را در گوشم زمزمه کرد به موسیقی ایل علاقمند بودم. این بانوی پژوهنده، سال ها از استادانی همچون محمدحسین کیانی؛ آوازخوان به نام قشقایی، محمدقلی خورشیدی؛ شاهنامه خوان معروف ایل، هادی نکیسا و حبیب الله گرگین پور؛ مشهورترین موسیقیدانان ایل قشقایی و البته از محضر محمدرضا درویشی آهنگساز و موسیقیدان و پژوهشگر پرتلاش موسیقی نواحی ایران بهره ها برد. خانم بهمنی مدت ها با خانم هنگامه اخوان به آموختن موسیقی ردیفی ایران پرداخت.»

پروین بهمنی در کشورهای مختلف به اجرای برنامه پرداخته است. در ترکیه و آذربایجان از این بانو، تقدیر شده است. وی یکی از زنان پیشکسوت موسیقی نواحی ایران و یکی از ۳۶ استاد موسیقی مقامی ایران است که مورد تقدیر قرار گرفته است.

گفته می شود سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز در روزهای اخیر به دیداری این بانوی پیشکسوت موسیقی مقامی ایران در بیمارستان سجاد رفته است. فرهاد بادپا مدیر روابط عمومی موسسه ضمن اعلام این خبر، می گوید: «در این دیدار آقای عظیمی، به عنوان مشاور و نماینده آقای مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های ارزنده این بانو در حوزه های پژوهشی و هنری موسیقی قدردانی کرد و برای او آرزوی سلامت داشت.»

پروین بهمنی، موسیقیدان و پژوهشگر ایل قشقایی مدتی است که به بیماری سرطان مبتلا است. وی تنها زن پژوهشگر موسیقی بومی و یکی از معدود اساتید موسیقی نواحی ایران است.

بهمنی کار رسمی خود را با شرکت در هجدهمین جشنواره بین المللی فجر و در سال ۷۴ آغاز کرد و پس از آن به دفعات در جشنواره های متعدد بین المللی، ملی و منطقه ای نیز حاضر شد. وی مدیریت و اجرای برخی از برنامه های موسیقی را نیز برعهده داشت. گروه موسیقی حاوا برگرفته از نام این هنرمند در سال ۸۱ و با سرپرستی خود او تشکیل شد و تا به امروز نیز فعالیت داشته است.

منبع:مسجدجامع خرو سفلی



معاون اجرایی سازمان تاكسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا كنون ۷۲۰ تاكسیران برای تبدیل به احسن تاكسی خود در سایت نوسازی ناوگان تاكسیرانی ثبت نام كرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رمضان عسگری نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: دو هزار و ۵۰۰ تاكسی در شهر اصفهان فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد.

وی با اشاره به باز شدن سایت نوسازی در سال جاری افزود: از زمان باز شدن سایت نوسازی در سال جاری تا كنون ۷۲۰ تاكسیران برای تبدیل به احسن تاكسی های فرسوده خود در سایت نوسازی ثبت نام كرده اند.

معاون اجرایی سازمان تاكسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینكه تعدادی از تاكسیرانان نیز تاكسی های جدید خود را تحویل گرفته اند، اظهار داشت: مابقی تاكسیرانان نیز در مراحل دریافت وام از بانك و اسقاط خودرو هستند.

وی با بیان اینكه تاكسی های با عمر بیش از ۱۰ سال فرسوده هستند، تصریح كرد: نوسازی ناوگان تاكسیرانی به منظور صرفه‌جویی در مصرف سوخت و كاهش آلودگی هوا ضرورت دارد.تاکسیرانی

 

 

 

 

 

 

 

منبع:مسجد جامع خروسفلی



 

 تلفات سرطان در ایران دو برابر کشته های حوادث است اما مسئولان توجه نمی کنند.

فرارو - رئیس انجمن آنکولوژی ایران از تشکیل کمیته شیمی‌‌درمانی و ارائه داروهای با قیمت مناسب به بیماران خبر داد و گفت: سرطان معده شایع‌ترین سرطان در کشور است اما نیمی از این بیماران در مراحل پیشرفته مراجعه می‌کنند.
 
محمدرضا قوام نصیری در نهمین همایش کلینیکال آنکولوژی در کتابخانه ملی گفت: سرطان برخلاف سونامی این طور نیست که با شیوع کم شروع شده، زیاد شود و سپس کاهش یابد بلکه طبق آمارهای معتبر دنیا، سرطان‌ها رو به افزایش هستند و ۵۰ درصد آنها قابل پیشگیری و درمان هستند بنابراین شباهتی با سونامی ندارند.
 
وی افزود: عنوان سونامی که به سرطان نسبت داده می‌شود به علت ضعف کاری خودمان و عدم فرهنگسازی مناسب است همچنین نگرش عمیقی نسبت به وضعیت بهداشت و درمان وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: در کشورهای پیشرفته بودجه دولت صرف بهداشت، درمان، پژوهش و آموزش می‌شود و سرطان که بیماری‌های دیگر را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد در جایگاه خاصی قرار دارد. در کشور ما نیز به سرطان اهمیت داده می‌شود اما مشکلات دیگری باعث می‌شود تا مانند کاهش مرگ و میر در حوادث، سرطان کاهش نیابد.
 
قوام نصیری افزود: ۲۵ هزار کشته بر اثر حوادث رانندگی در سال داشتیم در حالی که طبق آمار وزارت بهداشت در سال ۸۹، ۴۵ هزار نفر سالانه به دلیل سرطان فوت می‌کنند و این به معنی دو برابر کشته‌های حوادث است و با اینکه مسئولان مطلع هستند اما آن طور که شایسته است مبنای کار قرار نمی‌دهند.
 
رئیس انجمن آنکولوژی ایران ادامه داد: اگر درمان‌های ضروری در مراحل ابتدایی انجام شود، از دستگاه‌های رادیوتراپی به روز، داروهای شیمی‌درمانی مناسب و مراکز مجهز درمانی و دولتی استفاده شود، میزان مرگ و میر بر اثر سرطان به نصف کاهش می‌یابد.
 
وی گفت: نیروی انسانی کافی برای کنترل سرطان در کشور وجود دارد اما آنچه که نیاز داریم تجهیزات و داروهای شیمی درمانی مناسب است.
 
وی ادامه داد: هم اکنون داروهای با کیفیت در دسترس است اما اینکه در سازمان‌های بیمه‌گر جای بگیرند و تعرفه داشته باشند، هنوز زمان لازم است.
 
رئیس انجمن آنکولوژی ایران ادامه داد: همچنین ثبت موارد بدخیم سرطان در کشور به خوبی انجام نمی‌شود و وزارت بهداشت باید ثبت و تشکیل کمیته بدخیم موارد سرطانی را جدی بگیرد.
 
قوام نصیری گفت: همچنین دستورالعمل آموزشی آنکولوژی ۸ سال است که در وزارت بهداشت معطل مانده است و با اینکه وزیر بهداشت قبلی آن را به امضا رساند اما معاونت آموزشی برای آن کاری نکرد و رادیوتراپیست‌های ما نمی‌دانند که اجازه شیمی‌درمانی دارند یا نه و آینده رزیدنت‌های ما مشخص نیست.
 
وی افزود: اگر مشکلی این دستورالعمل دارد، وزارت بهداشت می‌تواند اعضای انجمن را بخواهد و در مورد مشکل صحبت شود؛ البته  نسبت به گذشته که مافیای شیمی‌ درمانی و داروهای هندی و پاکستانی وجود داشت در امان هستیم اما باید با جدیت دنبال شود.
 
وی از تشکیل کمیته شیمی‌ درمانی و ارائه داروهای با قیمت مناسب به بیماران خبر داد و گفت: سرطان معده شایع‌ترین سرطان در کشور است اما نیمی از این بیماران در مراحل پیشرفته مراجعه می‌کنند.

منبع:مسجدجامع خرو سفلی